Hjelpe og trøste

Skal sei vinden tek i.
Formeleg så eg får følelsen av at huset lettar…
Får skikkeleg tak…riv og ruskar
Ser på Sofias engler mens vinden prøver få parabolen ut av stilling.
Flott program.

Prøver strikke litt,men har ikkje heilt ånden.
Det einaste som er på topp er matlyst.
Jaja…
Måtte ut å sjekke.
Mildt ute men ekkelt med sterk vind i mørket…
Litt utrykt.

Liker meg ikkje…minker vel om litt

Naturen kan vere lumsk…
Håper på litt energi så eg kjem meg opp av sofaen.
Går seg nok til.
Kjøpte meg roser før i veka…sånn til trøst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg