Kuling betyr innetid😂

Ute er det regn og kuling minst.
Skikkeleg ufyselig.
Sport på TV.
Fyr i ovnen.og sofatid
Sånn passe i form.

Fått meg vinnisse hos ho mor.
Går fint med siderposer😁
Koser seg borti kroken.
Fann tilslutt fatet til adventslys.
Der var dei fine lysestakane frøken mi laga eit år.
Kjekt med heimelaga gaver.
Ikkje så mykje adventspynt hos meg og nissane må vente litt til
Likar roa advent har med seg.

Har ikkje kjøpt noko særleg med gaver heller eg..
To.
Ikkje at eg har så mange men ikkje fått ønskeliste.
Syns det er greiest.
Slepp total skivebom.
Men er ikkje jul endå.

God fredag

6 kommentarer
    1. Har ikke pyntet enda jeg heller. Er en litt travel helg, men det kommer opp litt lys og sånn i helga. I dag har jeg pakket inn alle julegavene, så nå er det bare et par små ekstragaver igjen 🙂 Uti uka begynner jeg med baksten. Nå er det bare kos fremover 😀
      Ha en god helg <3

    2. Det høres ut som det perfekte været å kose seg inne i. Kjempefine og koselige bilder 🙂
      Mannen min skal sette frem adventspynten nå i helgen siden jeg er bortreist.
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg