Trur eg vert skrullete

Meir enn vanleg.
Tatt opp fleire omganger.Mønster er noko herk.
Ein eller annan plass stemmer det ikkje.
Kor…ja søren veit.
Går inn i potten av ei veke der det meste går til dunders.
Av og til er det slik.

Skavlan holder på med sitt…svorsk.
Eg er frustrert og trykker i meg sjokolade..
Burde alvorleg fått meg eit trimapparat i stova…
Om ikkje anna enn ein sykkel..
Må ha det her skal eg bruke det…
Ikkje har eg stor plass heller…

Sjokolade er godt…
Alt for godt…

Dusjer faktisk og om kvelden..
Litt av ein diskusjon.
Dusjer ein om morgonen eller kvelden…ser Skavlan…

Dusjer midt på dagen og for den del…
Alt etter kva eg skal eller gjer på😂

Vi er jo ulike…
Viktigast er å ikkje stinke ilag med folk..det er ikkje så lurt…
Burde vore hos frisøren og ser eg…
Ser i det heile ut som madam mim.
Skaffe meg ei gryte og ein kost.
Heks er tingen.
Utseende har eg..
  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg