Akk ja

No har eg endelig fått fjerna desse kvite prikkane rundt augene..
Litt blåveis og tre sting..
Bedøvelsen var ikkje det store.men redd at alternativrt er verre..

Så no er det litt sårt.
Tok prøve av elendigheita,men er nok fett..
Er liksom det som legg seg alle plassa..
Alt for glad i mat og søtsaker..
Er flink ei stund og så skjer det seg..
Hatt pause i prosjektet kjellaroppussing..
Tenkte eg fekk ta meg sammen.
Langfri i helga..
Går ikkje på denne måten.

Var innom coop og såg på skyvedører..til gangen
Ikkje første gang.
50 prosent..så no ryk sparepengane..
Men hadde ikkje måla selvfølgelig.
Dei må eg få hjelp med…
Her må det handlast mens tilbudet fortsatt er der..
Dyrt som fy..
Men har snakka om det i årevis..
Må skjule rotet💛😜
Eller få det ryddigare..valgfritt.
Eg roter noko veldig…
Sliten idag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg