allente.no

Ikkje så greit å følge med no for tida.Firma slår seg saman eller dei går konkurs.
Har eller hadde viasat.Men no er dei slått saman med canal digital visstnok.
I april fekk eg beskjed om at eg skulle verte oppringd av ein montør.No fekk eg det i 2020 og,men då dukka den montøren aldri opp.
Det gjorde den ikkje no heller ..Inga bombe…Gratis justering er ikkje for kvarmansen..
Men som vanleg dukka eine sonen min opp.Han fungerer bedre enn dei fleste montører..
Problemet er at ,,ein må ringe for å få dei rette opplysningane..
Hyggeleg kar,som meinte at eg nok måtte ha ein montør og skjønnte ikkje at eg ikkje var oppringt..
Til han sjekka.Eg hadde bestillt montør i 2020…Ikkje bra sa han…stakkaren vart litt ille tilmote..Var like greit at sonen min overtok montørjobben,så vart det gjordt…Så han las seg opp og saman fiksa dei oppdraget…Heldig med avkommet:-)

No kan 1 januar berre komme for min del.Tven er fiksa:-)

Berre lekkert og absolutt ikkje sunt…Men elsker desse skumnissane…

Funne fram hekletøyet og skal nok klare eitpar omganger idag og.Går litt seinfor har ikkje den store arbeidslysta

Hatt runda mi idag og.Blir litt for mykje stillesitting på meg.Er rett og slett lat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg