Allergimedisin og smertesalve

Har omtrent sove meg gjennom heile dagen…
Tett som ei nøtt og med rennande nase var eg litt redd det var noko alvorleg ivegen.
Når då musklaturen i ryggen slår seg vrang er gamla litt ille ute.
Men har tatt maxdose av zyrtec og nasespray.
Ryggen er innsmurd med voltarensalve utvendig og fått paracett innvendig.
Eg føler meg som eg har vore på rangel lenge..
Kolapsa på sofaen.
Men medisinen hjelp.
Skal ikkje alltid så mykje til for å vippe ein av pinnen.
Men går over om ikkje idag.
Fekk meg nye sokker av mamma som trøst

Godt fornøgd.
Kjekt
Heilt fortumla og om mulig meir forvirra enn før.
Ta meg ein smertestillande og strekke ut litt kanskje.litt må ein ha lov å sutre
Irriterande.
Får no med meg litt nyheiter om ikkje anna.
Skal bli litt småpent ver i morra ser eg.
Jaja..det vil no tida vise.
Ikkje noko vi styrer uansett.
Jobbehelg,så her må ryggen på plass att.
Treng nok berre litt ro og kvile.
Ha ein fin torsdagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg