At det går an

Den følelsen du får når du studerer den genseren du nett er ferdig med og ser…
Den er diger..
Mykje større enn den andre eg nett er ferdig med

Jaja…litt for tjukk pinne..
Sånn er det når ein ikkje passer på.
Men var ikkje meininga eg skulle ha genser å vokse i.
Skulle jo vere litt stor,men…
Når eg veit den i tillegg skal dampas ut i rett størrelse
Jau…eg kan vekse mykje….

Heilt likt meg…har det med å ha npkre flauser i mnd.
Lagt opp genser til snuppa mi..
Pinne 4,5…for trur det er bedre med litt liten enn for stor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg