Avslappingsdag

Gamla er småslakk og vel så det.
Av og til er det nok likegreit.
Sikkert berre litt vel mykje aprilluft🐒
Eit par dager på sofaen så går det seg til.
Litt godt å roe litt ned og.
Matlysta er det ingenting ivegen med.
Dvs.ikkje svolten ,men stapper i meg det eg finn.
Litt kjekt å strikke anna enn sokker,merka eg.
Var lei hekling og noko må eg ha å surre med.
Men går seint med pinne nr.3….uffameg.


Magisk stemning ute.
Frisk litt kald luft etter regnet.
Skodda har lagt sitt beskyttande teppe over landskapet.
Mørket prøver snike seg inn.
Litt godt å sitte inne og sjå utover.

Tida flyg og snart er vi i mai.
Jul før vi veit ordet av det🌲🌼
Finn ikkje alminakken min heller.
Mulig den ligg på jobb…
Glømsk
Litt meir strikking og tv titting før eg tek kvelden
Kan jo vere eg finn noko .
Vera på vox😁

1 kommentar
    1. Er det genser du har på ponnene? Det er på denne tida og utover at jeg finner fram noen strikke eller hekle prosjekter ❤🌻 men jeg får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal begynne på 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg