Beiser det meste..med det eg fann


Å sei det er pent er å overdrive..Er kvitt overalt,inklusiv gamlemor.Men beisa er det.
Her er gode råd dyre og ein tek det ein har.
Potetene skal jo i jorda..
Hatt meg ein utedag avbrutt av eit møte og butikktur..
Ja og sånn litt anna..
Men nydelig vårdag.
Må nyte godveret mens det er her..
Toppa dagen med røykt blåkveite til middag.
Luksusmat..
Litt for dyrt igrunnen,men mat må ein ha..og er ikkje ofte.
Skremmande tilstander i India..
I Israel skjer katastrofer av andre årsaker.
Skjønner ikkje at så mange mennesker samlar seg i desse dager..Men kanskje det er greit at eg ikkje skjønner alt.
Utvalget er litt forskjellig men burde kanskje heller hekle ferdig kappenMangler fortsatt nokre cm..Må skjerpe meg..
Rotter i oslogatene ser eg.Ekle dyr..
Grøsser ved synet..
Her er hoggormen dukka opp..Klarer meg uten begge deler..
Håper på bra ver i morra og.Muligens kan eg gå ein pitteliten fjelltur:-)
God fredagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg