Besta gjer ting ho ikkje kan

Vore nydelig høstdag idag.
Har rusla meg ein tur etter vegen.
Ryggen krangler fortsatt,men tenkte prøve meg på fjelltur imorra.
Kanskje det gjer susen for rygg og psyke..
Men…har endeleg funne fram heklegarn og tråd..
Kapper til kjøkkenet,tenkte eg..
Må ha to så har nok arbeid både vel og lenge..
Reknar med eg går lei..
Har ikkje hatt lyst å hekle på lenge..

Tok noko enkelt..
Tjukk tråd og stor nål…Synet er ikkje det heilt store..

Fekk nærmast sjokk då eg tok på meg brillene på badet idag..
Trudde det var ganske så bra eg…Det var det slett ikkje…fekk nesten bakoversveis…Bør sjekkast med briller ×1
Driv å psyker meg opp til å male kjellarstova..

Men…eg skal gjere det i vinter…ikkje noko knussel..
Men ikkje sånn med ein gang..
Kan uansettt berre verte bedre..
Må berre ta tida til hjelp.
Eg er ingen racer med malekosten akkuratt.
Er den hersens pussinga som tek lysta frå meg.
Og male tak ser eg på som slitsomt…
Er sikkert greit eg er aleine for vert nok eindel mindre pene ord som kjem ut..

Håper godveret held seg imorra og…

Det tren vi sårt her i vest.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg