Bivirningar av koronavaksina

Angrer ikkje på at eg vaksinerte meg,men etter den andre sprøyta flata eg ut.
Lenge sida eg har vore så trøtt og sove så mykje.
Har følt meg iskald innvendig i over ei veke..
Mulig eg er eit kaldt menneske,men sååå kald..
Indre frost er slitsomt.
Tungpusten og slapp..
Håper det verste er over no.
Tok si tid..
Men angrer ikkje..

For å gjere det heile perfekt så la eg meg flat utfor kjellardøra..
Så no sit eg her med blå og oppskrubba kner..
Litt problem å bøye knea og såra stoltheit..
Landa på knea med eit brak og deretter så lang eg var..
Sikkert vore bra på film.
Sånn er det når ein berre skal ut med bosset og ikkje ser seg for..

5 kommentarer
    1. Så fint å vera ferdig med vaksinen! Bra at helsepersonell vert prioritert.Dei lever utsett, og bør helst vera friske.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg