Borte bra men heime best

Landa i sofaen etter travle, men lærerike dagar i Florø.
Akuttmedisin.
Caser som nesten veks ein over hovudet.
Fantastiskke kurshaldarar.Kjempeflinke i Ambulansetjenesta.Heia Årdal sin fantastiske og inspirerande flotte kurshaldar.Super dame:-)

Ikkje verst han frå Redningsselskapet heller:-)
Og for nokre flotte sjukepleiarar dei har i Florø:-)
Kjekt og nyttig å lære av andre.Finne sin eigen plass i systemet,og kjenne på følelsen av å stå oppi situasjoner eg ikkje er vant med.

Vi kosa oss vi som reiste frå vår kommune
Lang reise og lange dager:-)Men så lenge ein føler ein har att for det ,så går det fint.

Men sliten er eg…
både sånn og slik
Tidlegvakt i morra og tilbake til normaliteten:-)
Men kjekt å fått sjangsen til oppfriskning av kunnskaper.
Viktig det og
Ikkje berre å gå å vase i den vanlege tralten:-)Begynnt å verte gammal og sær:-)
Sikkert godt å vere kvitt meg nokre dager:-)Men…ikkje kvitt meg endå

Juleforbredelsane er fråverande,men jula kjem no uansett
Gåvene skal eg få i hus
og ellers er det no berre å vaske av golva,smelle på nokre juledukar,få opp treet og vips så er det jul:-)Stresse gidd eg ikkje,og eg er god å jobbe under press:-)

Ha ei strålande veke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg