Busser meg heimover


Kollektivtransport er ein god ting

Mat og dopauser er eit must.
Dvs softis og kaffi på skysstasjonen.
Boller hadde eg med..
Viktig med lesestoff og kryssord.
Sove kan ein og.

Hadde til og med tid til inpulskjøp.
Ikkje var det så billig og kan vere eg angrer,men skjørt blei det.
Fort og gale.
Hadde ikkje handlelyst i Oslo.
Brukte peng på kos.
Er det ferie så er det det.
No har bussjåføren opptelling og ser ut som vi er på plass
Om 6 timar er eg heime.
Visst det er nokon å henter meg i Førde
Reine Amerikareisa

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg