corona og valg

Er det nyheitene tek for seg no på morningen
Har krabba meg fram or senga,og fått tak i kaffikoppen
Spennande kva regjering vi får ser det ut som.
Viktig å ikkje vere sofavelgjar og klage etterpå,for kan snu alle vegar.
Veit aldri før dagen er over
Bruke stemmeretten er viktig.

Innever idag og.Passer meg bra,for formen er ikkje den store.
Sikkert fått eit eller anna forkjølelsesvirus.Iallefall er det eg trur.
Har testa meg og var negativ.Kanskje greit å ta ein retest.
Men går forkjølelsesvirus og.Folk har hosta rundt meg,og alt treng ikkje vere corona:-)
Men er så lenge sida eg var forkjøla at eg nesten har glømt kor det kjennast ut:-)

OSLO 20150409.
Forkjølelse, pollen, nys, allergi hoste. Mann nyser.
illustrasjon
Foto: Cornelius Poppe / NTB scanpix
NB! Modellklarert

Knabba bilde på nett.


Lurer på om eg skal finne fram at dette prosjektet her.
Starta godt og enda som ein flopp.
Plutseleg var strikke lysta slutt og eg veit igrunnen ikkje kor eg la det,eller kor mønsteret er….
Men det vert ikkje idag.Orker ikkje…men er høst, så tid for innesysler og lange kvelder..
Har eindel ufoer som må gjerast ferdig.

No skal eg ta meg ein strekk på sofaen,kjenner eg.

Ha ein fin onsdag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg