Dagsturhytta

Desse plopper opp rundt om i kommunane.
Idag tok eg turen til Bygdeheia,og fjaler si dagsturhytte Vidsyn

Sett på den ei stund.
5minutt frå varden,og no var det laga sti
Koseleg turfølge som eg tilfeldig traff på.
Den gode samtalen med personer ein tilfeldig treff på ,er viktige og kjekke.
Koseleg.

Trur ikkje eg vil gå nedom den så ofte.
Liker meg oppe med Varden.
Men flott tilbud.

Snart slutt på ferien.
Sikkert slitne kollegaer som er superglad for å starte på sin.EgKunne godt ha fortsatt min:)

Frisørtime imorra.
På høg tid og litt kvardagspleie.
Hatt ein skikkeleg kosemegdag❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg