Dei gylne augeblikka

22 juli er ein dato som for alltid er brent fast.
For nokon vart verda snudd på hovudet.
Idag tenkjer eg på dei som overlevde og familiane til dei som aldri kom heim❤

Håper det aldri skjer igjenn..

Her hos meg er ferien over.
Samler på dei gylne augeblikka på jobb og på fritida.
Trivelege dagar på jobb.
Idag skein til og med sola etter arbeidsslutt..
Sjølv om det nok kunne vore pittelitt heitare so er eg fornøgd eg..
Til og med klart å komme meg ut og litt opp.

Vakkert uti ytre Fjaler.
Her var det tydeleg denne fuglen som var sjef

Ekstra godt å komme ihus etter ein luftetur.
Berre litt mykje mas på meg sjølv for å komme igang.

Håper på nydeleg ver i morgon
Har nemlig fri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg