Den forsvunnede juletrepynten

Har sett meg rett ned og prøver tenkje ut kor den har gjømt seg..
Anten det eller så har rampenissen tatt den..
Mulig den er trylla vekk.
Har lett overalt føler eg.
Ikkje finn eg lysa heller..
Må jo vere ein plass.
Må snart finne fram lommelykta og krype oppatt på høgeloftet.
Krypeloft..rettare sagt..
Har nok satt det på ein lur plass.
Mangler nokre puter og

Ute høljer regnet ned.
Inne er det rotehus.
Men,har i det minste pakka inn julegavene.
Ikkje så mange..men,skal no gjerast
Hatt ferie denne veka og ikkje gjordt ein døyt,igrunnen.
Berre sosa rundt.
Idag sov eg til 11..
Ikkje lurt når eg hadde lova hjelpe ho mor.Ho måtte klare jobben sjølv.
Litt av ei datter..

Må leite meir..
Ha ein fin kveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg