Den som sover ,synder ikkje

Inatt har eg sove og det både vel og lenge.
Ikkje drømt noko heller,det eg veit
Men det ein ikkje veit har ein heller ikkje vondt av

Veromslag ute.
Stille.kulden trenger inn og eg ser snø på Lifjellet
Brrrr.
Syns eg høyrer musene kravler inn i hus,og veit at den katten som eg har her er totalt uinteressert i denslags.
Eller han får ikkje has på dei.?Høyrer null og ser lite
Grøss og gru,tenkjer eg.Fram med musefellene

Høst,snart vinter og fint med blomster inne,syns eg.Litt må ein unne seg
Vurderer om eg skal kle meg og gå ein tur…
Nyte godveret mens det er her…
Litt meir kaffi først trur eg.

Ha ein fin søndag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg