Det går på fram

i går var eletrikaren her..
Og igårkveld kom eldstemann med golvet..

Ting tek litt tid,men iår har eg nok maxa julegava til meg sjølv.
Men,må til..
Må no betale det sjølv,så andre ting må nedprioriterast.
Men sånn er livet.
Vi har ikkje råd til alt.
Vert kjekt når det er ferdig..

Sit no her og snufser.
Nydelig morning

Vind men vakkert..
Må prøve bake nye kromkaker idag
Ikkje har eg vunne på flaxkallenderen heller..
Søren til greier..
Burde kjøpt sjokoladekallender..
Trur eg må litt ned på deig og kjeksetinga og komme meg litt meir i fysisk aktivitet..
Dorsk og tung og snørret renn.
Skikkeleg lekker🙄

Pynte litt til jul i helga hadde eg tenkt.
Får i det minste tørka litt støv.

Ha ein super fredag❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg