Det kom post

Med ballonger.
Hjelp tenkte eg.Kva gjer eg no?
Du bles dei opp,sa Trulte lykketroll.
Eg skal nemlig på ballongtur.
Oj ,skal du det du.
jepp.Det hadde frøkena tenkt lenge,men uten ballong,ingen tur:-)

har du tenkt å hjelpe meg med å blåse dei opp og då,spurde eg…
Ein spør ikkje tenåringar om slike ting

Og du må altså bli med sa Trultemor til stakkars vesle bamsebjørnen.Såg skrekken lyste lang veg.Like pysete som meg…
Men ingen bønn
Så her var det berre å gjere seg klar
Kofferten vart pakka

Men med tung koffert var det lite håp

Krasjlanda i den gamle klesnora…
Men kor var stakkars bamse?

Livredd låg han på bakken.Hadde kasta seg ut idet dei fauk over bakketoppen.
no vil eg heim!!!!

Stakkaren fekk sitte i stolen og fekk seg ei klementin.Ikkje greit å vere liten og ha høgdeskrekk på ballongtur:-)
Men kor var frøkena?

Sjå her du:-)Eg har fått verdens beste hengekøye med ballongoppdrift:-)

Kikka opp etter ei stund…men kor var Trulte?

Ballongen hadde letta og landa i blomsterkreasjonen oppom huset..Trulte hylte av begeistring.Men nok er nok.Meldt regn i morra,og galskapen må ha ein ende
Frøkena vart tatt med inn.
Dei flotte ballongane heng der endå.
Minner meg om kor viktig det er med eit fargerikt fellesskap

20 kommentarer

Siste innlegg