Drittlei klegg og kvist:-)

Det er berre forbokstaven
Er så enormt med busker og kratt som veks opp rundt huset.
Tek ein vekk ein så kjem 100 att neste år…Minst..
Samme søren kor mykje eg klypper så vises det knapt…

Har to av desse.Ein litt større..Og innsatsen den starta bra..Berre det at det gjorde innsatsen til kleggen og.Den storkosa seg med å plage stakkars meg.Ingen som er så innpåsliten og kontaktsøkjande i mitt nærver:-)
Held rett og slett på å klikke.


Lei både klegg og desse kvistane ,tok eg meg ein liten fjelltur:-)
Bakvegen på Einingsfjellet

Litt godt å få luft under vingane.
Kleggen?Den var pokker meg her og


Litt kald vind,og ingen klegg:-)
Gamla tusla seg heimover ..kvisten venta…
Litt meir og pause hos naboen:-)Kan ikkje slite meg ut…
Vart kjempefint ute…Veret altso
Sette meg på altanen med boka mi,men fekk litt dårleg samvittigheit…
Arbeidet venter.

Kompisen min:-)Vernebriller og hansker og gamla var klar
Ikkje store kapasiteten denne kompisen har …så det tek tid…Lang tid.Eg svetta og kleggen beit

Blir fin jord med tida.
Har slike hauger hist og pist.Gidd ikkje samle kvisten..Vart heldigvis ferdig med desse hersens greiene til sola forsvann 19.30…Då kom knotten,og der går grensa
Var rett og slett hærlig med ein dusj:-)
Fått i meg allergimedisin og fleskepannekaker.Dei smakte himmelsk:-)Alt for gode igrunnen og gamla er alt for mett
Full av kleggstikk,men godt sliten.Fin måte å nyte ein fin dag på.Må gjerast,og snart jobb igjenn.
Men viser ikkje allverden etter all jobbinga..Jaja.Veit no eg har gjordt det

No er det krim og strikketøy:-)
God fredagskveld:-)

2 kommentarer
    1. Er det noe jeg rømmer fra, er det kleggen. Den stikker ikke, den BITER noe så inni granskauen! Mygg og knott er pusunger i forhold. Heldigvis er det lite klegg her jeg bor. Ikke sett en klegg på mange år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg