Drypp,drypp det regner på tak

Rett og slett det eg vil kalle eit ufyseleg ver ute
Kan ikkje sei at humøret mitt stig akkuratt
No er eg frå før ganske så morgontrøtt og smågretten,så gjer det no ikkje bedre

Kunne sove myyyyyyyyyyyykje lenger.Denne yen har det med å ikkje ville vise i det heile fortida.Kan kjenne at temperamentet mitt dreg seg til berre av den grunn.

Drikk kaffi og ser på nyheiter.Strengt tatt mange triste sjebner rundt om i landet.

Snart jobb.Kvir meg nesten til å gå dei få skritta ned i bilen.Vått og vind…Innever:-)
Det er det positive idag.Eg har tak over hovudet og kan jobbe inne:-)

Carpe diem:-)

Ha ein fin onsdag.Det skal eg når eg våkner til liv:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg