Eg fann,eg fann

jadå,det er litt tidleg,men når eg så alikavel måtte skifte så vart det røde gardiner i november.-)

Var på krypeloftet i ein plastkasse.Til og med strokne.Må hatt ein god dag då eg pakka dei vekk:-)

Til og med ferdig med løparen

Så no kan eg finne fram neste halvferdige prosjekt.Eg har eindel

Til og med rydda litt i skapet på badet.
Er litt lett og berre sette inni og så trykkjer ein innmed det som ein ikkje heilt får plass til
Kasta eindel.Fann att masse hårstrikk som har vore borte vekk ei stund.
No er det no orden ei lita stund.
Eg er rotete av meg…

Funne meg ein julefilm på tv3.Litt sånn koseleg romantisk film på ettermiddagen.
Passer i mørke og ruskever og litt anna enn krimbøkene eg les.
Må ha litt ballanse
Kanskje det var fordi den passa til julegardinene eller berre ei tilfeldigheit:-)
Er tid for levande lys og fyr i ovnen:-)Nyte kveldane.Gripe dagen:-)

5 kommentarer

Siste innlegg