Endelig ferdig

Langt frå perfekt.Klarer å stramme detta hersens mønsteret kvar gang.
Etter å rekt opp felling og hals…
Var ikkje pent..så gidd eg ikkje meir.
Genseren er no heit og god…

Var med naboen på Reiduns blomsterbutikk i Leirvika idag..
Der var masse pent🙂
Etterpå var vi på grava til pappa.

Imorra hadde pappa hatt bursdag..
Litt nye blomster må til.

Litt kjekt å ta slike små utflukter ilag.
Treng ikkje vere det store.

Var på vekta istad…
Set stadig vekk rekorder..og ikkje dei eg vil sette..
Går opp når eg vil gå ned..
Er nok alle søtsakene eg ikkje klarer styre unna..
Uffameg…
Og når formen er laber,så hiv eg innpå verre enn verst…
Ikkje bra…Ikkje rart vekta går til topps
Jaja…
I morra er det tidlegvakt..

Er redd dette kan bli eit langtidsprosjekt…
Snart leggetid for gamlemor..

God helg😁

4 kommentarer
    1. genseren var fin den,jeg strammer også mønster,men da har jeg lært att en kan gå opp en pinnestr på selve mønsteret og så bytte seg ned igjen når mønsteret er ferdig :=) lett å spise for mye gosaker,jeg har en nyttårsforsett,0 godteri av alle slag og jeg holder det til nå :=) ikke smakt noe siden nyttår

    2. Det var en fin genser, og fine dempede farger. Behagelig å se på. Var et godt råd Fruensvilje ga deg. Jeg har ikke forsøkt det, men det meste ordner seg når jeg damper det ferdige plagget etterpå 🙂
      Lykke til med neste prosjekt 🙂

    3. Hei!
      Fine farger i genseren din, og denne kan du jo bruke, selv om som du sier – at mønsteret strammet litt inn,,,,,, jeg synes den ser fin ut 🙂

      For min del sluttet jeg å røke for snart 7 år sida. Etter mange mislykka forsøk, klarte jeg det!! Og sakte men sikkert gjennom disse 7 åra la jeg på meg over 12 kilo…………. jeg er aktiv og trener – men klarer ikke hegne meg når det gjelder kaker og slikt. Men i år har jeg tatt tak, og har til nå gått ned 8 kilo.

      Jeg kuttet ut alt søtt i en periode. Spiste mindre. Man kan si jeg sultet noen dager – men det gjekk fort over – og brått begynte jeg bli fortere mett av et måltid. Jeg unngår hvetemel så godt jeg kan og spiser ikke godterier og slikt. Men i selskap og slikt smaker jeg nå et kakekstykke om jeg vil. Jeg har noen få kilo igjen å gå ned, men nå er jeg der jeg føler jeg kan akseptere vekta – og det er herlig.

      Det er dette med å bestemme seg – virkelig gå inn for det – og bli inspirert av at det virker!

      Ønsker deg en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg