Ferie med buss

To dager med buss gjer susen.
Må sei at Firda Bilag sin buss idag er reine luksusen.
Tommelen opp.
Nettbuss sin gamle travar på mandag var no so som so.
Heiter visst Vy no.

Men no er det matpause på Gol

Elskar softis.
Pølse og brød til forrett.
Gjeld å kose seg.
40 minutt pause.
Vurderte ein shoppingrunde,men tok til vet.
Skal ha til maten resten av månaden og.


Må ha litt tidsfordriv.Har lesestoff.

Stakk innom ein Rema 1000 butikk sånn i full fart til busstasjonen i hovudstaden
Farris og peanøtter til turen.

Peanøttene smakte rart,syns eg

Utgått på dato…og slett ikkje gode..
Best før var rette ordet..
Og slett ikkje på tilbud..
Eg sjekka jo ikkje dato …ikkje tid og ingen briller..
Var nok eit tegn frå oven…
Treng slett ingen peanøtter…

Men is derimot❤
Den smakte.

Har kosa meg hos Oslofrøkena.
No gleder eg meg til å komme heim

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg