Fiksa litt på fasaden

Ikkje at eg trur det gjer så stor forskjel.
Prøvd ut dei grønne produkta til Laila.
Frisørloftet er vorten grønn.

Om resultatet er annarleis veit eg ikkje.
Men håper det er bedre for håret.

Fekk ordna bryna med det samme.Deesverre så var det ingenting å gjere meed desse rynkene mine

Jaja.Er som det er .Problemet er at sovehjartet mitt det er litt skralt.Får gjespe meg gjennom nattevakta.
Har og lært meg at det ofte er ein fordel å merke frosne middagsretter og anna dill
Er forskjel på ris og smelta reven ost..
Såå idag har eg ete ostesmørbrød til eg vart kvalm.
Akk ja.Mett vart eg no om ikkje anna,men var liksom ikkje det eg hadde lyst på

Ikkje alltid så enkelt dette livet:-)

2 kommentarer
    1. Regner med du ble fin på håret 🙂 Ååå, jeg kjenner jeg ikke er misunnelig på å være nattevakt. Ikke noe jobb for meg. Har prøvd 🙂 Lykke til 🙂

    2. Du ble nok fin på håret. 🙂 Jeg tok en tur til frisøren selv i går, og fikk klippet av en del av mitt gråsprengte hår. 😉
      Kjedelig når man tar opp feil av fryseren ja, så jeg har også lært å skrive tydelig på pakkene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg