Fikse litt på fasaden

Er aromaterapi og frisørsalong med felles inngang.
Her er det litt for kropp og sjel.
“Bare God” har diverse produkter.Eg skal til “For deg” Studerer hylla mens eg venter på Ingrid
Fantastiske frisøren min:-)Ja eg må altså dele med andre, men kjekt når ein er fornøgd med frisøren tenkjer eg.

Må få vekk farststripa på toppen.
Ikkje heilt klar for å la det grå ta over.Er ingen fin gråfarge eg har heller:-)

Kaffi og vatn og mobil:-)Berre å vente til fargen har fått virke litt:-)

Skal ikkje ha noko idag.Må bruke opp det eg har først,og det er diverse

God som ny:-)
Gjer seg med litt stell og pleie og hærlig å få vaska og stellt håret hos frisøren:-)
Rett og slett fantastisk:-)

Så no er eg uten dei små grå,litt til iallefall:-)
No skal eg berre slappe av og lade krefter resten av dagen.Trur det er kjempesmart

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg