For ei natt:-)

Er faktisk heilt utslitt av ei natt som er tilbrakt midt mellom sovande og vakande tilstand
Utruleg kva ein kan drøyme om , og kor vanvittige tankar ein kan ha oppi topploket.
Hjalp sikkert ikkje at eg såg fleire krimseriar før leggetid,innblanda av Familiekampen og Gordon si opprydding..Nyheitene var dei same heile dagen:-

Når alt dette blandast inn i midt liv i drømmeland,men med folk eg kjenner,så vert det kaos.
Hjalp ikkje at eg hørde eit helikopter sånn midt i natta.
Folka var kjende,men kor vi var veit eg ikkje.I for meg totalt ukjende opplevelser.Den siste timen har eg servert middag på jobben,men i feil omgivelser og med rare innslag

Uansett så var det heilt ville tilstander,og eg prøvde å halde orden:-)
Er det rart eg er sliten.

Ser faktisk sola ute.

Seint oppe idag og kjenner at eg er litt lettare av forkjølelsen.
Iallefall føles det slik no.
Håper på sol og nye krefter.
God lørdag frå meg og kaffikoppen:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg