Frå 15 til 50 prosent:-)

Dagens gladnyheit.Synet har klatra oppatt til 50 prosent etter å endra behandling tilbake til start

Blir nok ikkje noko bedre,men stor forskjell alikavel:-)Merker forskjelen.Litt greit å sjå på andre med venstreauge og legge merke til at det ikkje er kun tomme augeholer,men auge og:-)

Noko skal ein ha.Eg er sliten og trøtt og frys
Skal ikkje ta nokon som helst spasertur i dette drittveret.
Rett og slett guffent ute
Går normalt uansett ver,men idag frester kun sofaen
Prøve å unngå at forkjølelsen tek dei store høgder.No er eg berre litt snufsete

Var innom coop kafeen og tenkte eg skulle ete sånn litt sein frukost…
Fann absolutt ingenting eg hadde lst på så vart kaffi og softis

Kaffien var god.Softisen var etande.ikkje det store..men gjekk ned.Gadd ikkje nedom sentrum.Ikkje i handlemodus.
Så vart strake vegen heim…
Ingenting er som heime når ein er litt småtufs:-)
Trur rett og slett eg er litt småsur:-)Las av katten etter at han nesten hadde takla meg utom døra…
Katten er stokk døv,så han tok ingen skade.Godt eg ikkje har naboer i nærheita

Hjelp sikkert med litt middag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg