Fredag den 13…

Har krølla meg godt opp i sofakroken.
Ute uler vinden og regnet har komme på besøk.
Vore steike god kletørke nokre dager..
For oss med plass ute til kletørke.
Har ikkje tørketrommel..
Men kleda er vaska og gamla har dusja og vaska av meg litt maling..
Fri og sånn passe iform.
Så eg tek verden med ro..
Tenkte eg fekk jobbe med dei veggene eg har fri ..
Så pussa og grunna.
Søla noko grådig når eg maler med rulle.
Lurer på om eg skal ta meg fem minutt i drømmeland.

Hadde ulykkesdagen min igår så får greie seg med det..måtte jo selvfølgelig stikke fram handa i det eine sonen skulle ta ei tung plate ut gjennom glaset..
Kjende det godt kan ein sei.
Men isa ned både vel og lenge,så gjekk no bra..
Litt blå og kjenner det.
Min eigen feil..

Idag er eg berre slapp og trøtt..
Godt med frihelg.

God fredagskvelg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg