Fredag den 13

Fått injeksjon på auge att idag..
Allergisk mot jod så vert vaska først med saltvatn…
Normalt sett.
Brukar for sikkerheitskuld sei frå…
Men det står i papira…
Idag glømde eg det…
Jodden kom på og eg starta å svi noko innihampen…
Vart vaska med vatn…men vaska meir med jodd.
Feilen vart no oppdaga men skaden var skjedd.For nestemann visste eg var allergisk
Svir endå men går over…
Var jo ikkje med meining.
Alle gjer vi feil.Gløymer ikkje meir gi beskjed
Ikkje nokon lukkedag

Hatt sjåfør og fått handla julegaver..
Fann ikkje alt eg skulle så penger får gjere susen.
Pengane formeleg rann ut mellom fingrane
Nissa vekk

Havna på sofaen godt nedbrødd.
Sliten uten å anstrengt meg.


Får håpe det var det ein hadde av uhell til meg idag.
Reknar med eldstemann er pisslei av timesvis med mora på handletur .
Eg er nesten tro kopi av madam Mim.

Ha ein flott kveld

1 kommentar
    1. Den joden man får ved injeksjon svir ja! Tåler den heldigivs, men den svir ja. Får jo injeksjon hver 4.uke selv jeg.

      Ser ut som du har gjort litt av hvert du da.

      Så kjempefine nisser 🙂 De var kjempefine 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg