Fridag1❤

Ja fri og fri fru blom.
Digitalt kommunestyremøte.
Har sine fordeler at det er heime.
Slepp lang køyring.
Kan til og med gå i joggebukse.
No har det sine innkøyringsvanskar..
Møte med mange deltagara i digitale nettverk,har det..
Men vi sto han av.

No er dytten igang.
Greit med slike felles sosiale tiltak som kan gjerast kvar for seg.
Start idag og målgang eingang i juni.
10000 skritt for dagen er eindel.
Eg berre nevner det..
Så her har gamla gått.Dytt.no

Vindfullt.
ikkje dagen for mange pauser.

Har sine fordeler med litt surt ver..
Hadde heldigvis med hanskar.

Godt fornøgd med meg sjølv.
Klarde til og med å få sett litt poteter i ein kasse.ja det var no etter eg kom heim😊
Trur eg må ha meg fleire…
Avslutta med å gryte i meg alt for mykje middag…
Var svolten må vite.
Nydelige natronkaker frå mamsen til dessert.nystekte
Overmett ,men godt sliten.


Blomster frå prinsessa mi…❤❤❤

Sett på symesterskapet.
Kjekt med litt anna enn korona.
Men ser på debatten.Litt må eg få med meg

Godt å kunne slappe av litt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg