FrihelgđŸ€©

Den gode fÞlelen idag dÄ eg etter arbeidslutt kikka pÄ telefonen

Har laga fĂ„rikĂ„l..vil du ha😍
Takk til mamma.
Den beste eg har ete pÄ lenge.
Mulig den smakte ekstra godt med kÄl og poteter frÄ hagen..Var rett og slett smellgodt.

Made my day.
Kjekt pÄ jobb og dÄ..og frihelg.
Gjekk turen min etter vegen i eit skikkeleg drittver..
Men guri sÄ godt det gjorde..
Gjekk av meg alt som mÄtte ha surra i topploket.

No har eg funne rette avslappingsstillinga i sofaen og klar til kamp.Norge mot Sverige..

God fredagskveld
Ser forsyne meg litt blÄ himmel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg