Gamla og kleggen

Den formeleg elsker meg.
Heile familien gjer det.÷
Eller dei hater meg som pesten…sikkert meir det
Og dei fins i tusenvis.

Aldeles nydelig dag.
Sommer med stor S
Og eg har frihelg..
kaffi på balkongen om morningen er supert.
Romaner vert slukte i godveret
Hadde vore perfekt…hadde det ikkje vore for kleggen.
Den er overalt.
Vore i Hjartebladhagen og handla og i varmen.

Vakker denne.
Spørs kor lenge den held ut med mitt stell.Kleggane deltok under planting av blomster Dei stillte opp.
Med fullt mannskap…
Eg er full av stikk…
Bada har eg og gjordt..
Kleggen stillte..
Eg er dårleg til å symje..
Det utnytta kleggen..
Trur rett og slett han ville drukne meg
Sette seg i håret og ansiktet og gamla fekk hetta…

Nydelig badetemperaturer
Sjelden eg klarer gå rett uti uten problemer..
Hadde det berre ikkje vore for kleggen..
Den er veldig på hugget fortid.


No nyt gamla siste kveldssola på altanen
Reiser tidleg hos meg..
Ser den på den andre sida av fjorden og er pitte litt misunnelig

Nydeleg med sommer og frihelg
Livet er godt og kleggen let meg så nokonlunde ifred..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg