Gamla og kulden

Vi er ikkje heilt på lag..
Nattevakt og kulde og snø er berre elendigheita.
Vind og snø endå verre..
Vakna stivfrosen halv ett…på dagen altso.
Kroppen var pinnestiv og verka …
Kul og sove..
Kikka ut glaset..såg snødrevet…tok dyna under armen og tusla inn på sofaen.
Tok tjukke sokker og genser utapå nattkleda..
Har varmepumpe altso..
Fann smertestillande.passa på å få i meg næring..
Mat hjelper mot det meste..
Kraup innunder dyna..
Sovna etter litt..
Her var antagelig plassen

Litt av eit syn..


No trur eg snøstormen er vorten til regn.
Godt eg skal haike med ei superdame på jobb.
Eg er pyse..
Kom litt fort denne snøen.
Men vi er jo i midten av november..

For min del kunne vi hoppa over både snø og kulde..
Men skal vel tenkje på min neste..
Av og til kunne eg tenkt meg å vere reinspikka egoist..
Løye med det..
Men passer seg ikkje.
Har verken baka eller vaska og veit ikkje om eg skal heller.
Mykje godt på butikken.
Er berre å dra over golva,finne fram julestyret og vips er det jul.

Må no handle litt gaver..
Er lat fortida..Men har no litt tid endå..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg