Gamla på krigsstien

Mot dårleg kondis,slappe muskler og giddaløysa..
Så eg slo plenen…og det på ein søndag..
Men,var i dag eg var i drevet etter hagebesøket..
Plen og plen fru blom…men ser no bedre ut..
Måtte halde meg i aktivitet så eg ikkje sovna

Hegg er det mykje av.pen å sjå på,men for allergikarane er den ikkje så pen…
Gamla på tur

Sjøen er utruleg grønn fortida.
Fullt med maur og flott i skogen
Koser seg når gamla kjem..formeleg syg seg på…uff…

Hærlig tur..gjekk seint men på fram…

Vakkert og tørt å gå

Lurte på om eg skulle sove litt..
Litt sånn ustø😋

Gjorde seg med pause og appelsin..

No lar eg meg imponere av gjengen i 71grader nord…mens eg febrilsk prøver halde meg våken….
Gamla sovner nok snart…
God kveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg