Gjeld å gi bunn frå gass😍

Sa den glade skiløperfrøkena
Sett på stafett frå ski nm.
Har kosemeg i sofaen søndag.
Kan anbefalast.
Gjer seg inniblandt og følest bra

Litt snø er det og i lufta.
Første iår.
Ikkje så glad i snø på vegen,men ellers lyser den opp tilverelsen.

Har nett vore utom døra.

Sola viser seg innimellom.
Glad for at det alt er litt lysare kveldar.

Litt småplukk sysler eg og med…men ikkje heilt ånden

Ikkje eg som har strikka altso.
Eg berre skal hekle rundt..
Alle monner drar.
Åt litt mykje til middag som vanleg.
Kjenner det først etter ein halvtime..

Får sjå om eg kan ta meg ein luftetur om litt.
Gjer godt det og.
Daffe rundt litt.

Coronaviruset herjer i verden.Må vere veldig smittsomt.
Skummelt igrunn.
England er gått ut or eu
Endelig ,kan ein sei.
Om det var lurt er ei anna sak.

God søndag frå late meg🌹

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg