Gjesp og snufs

Trøtt i trnet og tett i nasa
Litt usikker på om det siste er eit utslag av allergi eller ein begynnande forkjølelse

Sit og psyker meg opp til lang køyretur og Førdetur.
Augepool som vanleg
Får håpe forkjølelsen held seg i sjakk til eg er ferdig der iallefall.
Slepp vel ikkje inn forkjøla og snufsete

Kaffi hjelper på det meste og har no fått sove nokre timar. Ikkje berre berre det.
Kunne sove mange til
Litt våken har eg altso vore ,men det går…
Kaldare ute idag. Imorra skulle det regne uhemma att, Sånn helsikens ver igrunnen. No treng eg litt fint turver og litt høstsol. Eg berre nevner det:-)
Lurer på om eg kanskje burde finne fram att strikkeprosjekta mine
Har mange halvferdige rundtom.
Sjå om eg har strikkepinnar og fortsatt finn att mønstera

Merker at kveldane er vorten lange og mørke.
Treng ein hobby og drive med

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg