God helg❤

Sola skin.
Gamla har fri og godt fornøgd.

Til og med vore sosial i koronaen.
Ikkje .med mange.men kos med altankaffi hos naboen😍
Gjorde godt etter fjellturen
Har nemlig jaga meg sjølv ut ,med hjelp av alteregoet Gale Lise.
Ho berre flytta innatt eindag.
Kom med godveret.

Sjelden eg ser nokon på tur.
Verken folk eller fe.
Men eg går tungt oc puster som ein kval,så vert vel vetskremde

Vått i marka men går fint…nesten

Fint å sitte å nyte utsikt og appelsin.

Men pass opp for små glatte stokkar.
Havna med eit brak uti lyngen.Reine jordsjelvet..
Skalv litt sjølv og etterpå.
Plutseleg låg eg der som eit slakt.
Gjekk bra.
Kjenner det litt,.en sånn går det når ein ikkje brukar vet.

No nyt eg sola og samler fregner,i ly for vinden.

God helg

Har fått blomster❤
#fjelltur#sol#vår

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg