God jul❤❤


Juleroa har senka seg.
Endelig fått svar på koronatesten..tok si tid når prøve 1 ikkje var brukande..
Negativ heldigvis.
I desse tider kan ein aldri vite..
Hatt barnebarna på besøk..
Julenissen hadde vore raus med julesokkar iår.
Alle fekk..rett og slett berre supert..
Eg fekk minst i min..
Må skjerpe meg til neste år..

Har tatt ut 60års veka mi..
Var igrunnen greit sidan desse testgreiene drog ut ..
Vert om det går endå meir asosial..
Og eg et for fem..
Mat må ein ha..

Er kos å nyte julefreden.
Sjå tv og senke skuldrane

Trur eg må gå å ta julebadet..
Er jo veslejulafra..

Kos dåke så godt de kan.
Livet er skjørt

God jul😊

2 kommentarer
    1. Så snilt med masse julesokker 🙂 Vi fikk aldri sokker som jeg husker, men vi fikk overraskelser i en serviett/julepose på mårran, julaften. Kaker og forskjellig 🙂 God jul <3

      1. Fekk ikkje sokker vi heller,men har sjølv starta den tradisjonen.Ungane fekk julafta om morningen,men sidan ikkje alle feirer jul ilag,får dei den til å ta med:-)take away:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg