God jul frå meg til deg:-)

God jul til alle
Nyt så godt de kan.
Ikkje alle har same gledesfølelsen i jula
Viktig å tenkje på at ikkje berre vi,men og dei som er rundt oss skal ha det bra.

Sjølv sit eg her stappfull av nylaga gjærbakst..
Vakker vart den ikkje,men smaken går.
Ferske bollar er best,så eg har ete for fleire.
Godt å ha frihelg og slappe av.
Tanke litt krefter og surre med mitt.
Skal verte kaldare ,ser eg.
Treng ikkje det for min del.Plussgrader går heilt fint.

Pynta treet idag,så no kan jula berre komme.
Må berre dra over golva.
Merkeleg kor mykje eg klarer å grise.
Litt godt å sitte med pledd rundt beina og nyte roa og julepynta hus.

Ynskjer alle ei riktig koseleg jul🎅

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg