God morgen frå gamla

Litt sånn snufsen og frostig på morgonkvisten
Fått fyr i ovnen og kaffi i koppen.

Vassa til knes i snø for å gi fuglane mat..
Trur det får bli dagens trim.

Vind ute.
Glad snøen er fastpakka så den ikkje fyk så mykje..
For min del kan det snart bli vår????

Skal sitte her og tørke nasa og pleie egoet til seinvakta.

Ringde feiaren hin dagen.
Han skulle nemleg sjekke ildstedet etter 16 idag…
Då er eg på jobb..
Skulle ringe han ein time før eg reiste idsg….så fekk han sjå kor han var…
Trudde planlegging var bedre eg då…
Jaja…eg kan no selvfølgeleg ringe…

Snø er greit nok det når den ligg iro????
11 år sidan eg vart bestemor idag.
Stas…
Tida fyk

Ha ein super torsdag????

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg