God morgon,eller?


Nydelig morgenstund
Stille og fredelig og gir ro i sjela
Har komme meg or senga litt før normalen
Fordelen med svak blære😂
Auget er fortsatt litt ute av funksjon.
Går seg nok til.
Påminning til oss helsearbeidarar..
Sjekk cave
Ser ut som eit bomba skjorereir hos meg..
Kan ikkje skulde på rampenissen eingang.

Var treg med å bestille mobilt breiband og,så vert nok uten ei stund.
Det er ei anna historie.

Ting går liksom litt tregare med års…tek det i morgon ..
Og så vert det gløymt.

Glømde kjøpe pålegg ser eg..
Jaja…har no mat..
Ha ein fin dag

4 kommentarer
    1. Nydelig bilde, gir en god følelse av en fin morgenstund 🙂
      Jeg er ikke så flink med å handle selv heller. Tar meg i nakken når ungene er hos meg, men de ukene jeg er alene, er det bare sånne ting jeg ikke er så glad i, i kjøleskapet mitt 🙂 Jeg er nokså sløv der.
      Håper du får en fin lørdag. Nyt den max ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg