Grådig irriterande

Sit no her og koper

Burde sove godt og lenge idag,for skal på natt.Men når kroppen krangler og katten remjer,så lir det masete.
Når eg i tillegg har glømt å koble ut vekkerklokka på telefonen og den ringer på fleire plasser i huset,ganger to…Då har eg lagt egget.

Har kjøpt meg ny telefon.Enkel og grei,men lagt inn ansiktsgodkjenning før passord
Ikkje så lett å kjenne meg att i mørket,og eg ser null uten briller…Då er det adnelarinet til gamla stig,og søvnen tek ferie

Så no sit eg her..Har tatt ein paract.Tulla dyna rundt meg..Syns her er kaldt:-)Funne meg ein kopp kaffi,og gjer det beste utav situasjonen
I desember og eg må snart starte med litt juleforberedelser.Ligg langt etter alle skjema:-)Godt eg har ferie neste veke:-)

Litt kos med adventstid.Amarullesen er litt rask på labben,men fin er den:-)

Denne overlevde lusangrepet:-)
Høge smittetal i landet.Håper vi får feire ei normal jul uten forstore restreksjoner
Ute er det full vinter…Så lenge det er stille ,går det greit.Men lite glad i snøkave og attfokne vegar,,,Så håper vinden held seg vekke iallefall til eg er heime fredag morning;-)
Litt egoistisk har ein lov og vere,tenkjer eg

Skal krølle meg opp på sofaen nokre timar til.Prøve å sove litt.

Ha ein super onsdag:-)

6 kommentarer

Siste innlegg