Gratulerer til alle pappaer:-)

Gratulerer med dagen fedre:-)
Å vere pappa er ein super ting,men også jobb.Heile livet:-)Like viktig som mammaer,nesten:-)

Regn og surt ver ute,men mildt.Litt uvant igrunnen
Koronaen held si hand over verda,og får tru vi no kan sleppe det verste trøkket om usa og presidentvalget.
Ein kan verte lei.Eg berre nevner det.
Syns det er ein høg alder på desse kandidatane borti der.Hadde kanskje vore ein ide og gått ein generasjon ned.Men trur nok vinnaren gjer ein god jobb.Hurra for visepresidenten:-)

Brukar normalt berre mobilen til vekking.Men igårkveld sette eg på vekkerklokka.Berre det at eg hadde ikkje stillt den på vintertid.
Så gamlemor vart tidleg vekt.Sikkert likegreit.Er litt sur når eg våkner:-)

Så no skal eg komme meg or pysjen å på jobb

Ha ein super søndag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg