Grøss og gru

Her var eg flittig med klevask på torsdag.
Rusla opp til klesnora..
Sånn i sidesynet ser eg ein bevegelse i graset til høgre…
Mus…
Grøss og gru..får gåsehud idag og.
Der kjem det eit langt uhyre av ein hoggorm glidande framfor meg..
Rygga meg ut av vegen…
Den var diger…

Tok ei tid før eg fekk på meg støvlar og henta kleda.

Var nett begynnt å bli litt glad i hagearbeid…
Det tok ein brå slutt.
Vert ikkje gjordt meir før til vinteren når pokkerskapet er i hi..
Her er rikelig av dei,men syns dei kan ta ein smule hensyn til eigedomsretten.
Allemannsretten gjeld ikkje hos meg…

Heretter vert kleda tørka på stativ på altanen.
Berre den ikkje kjem der og.
Ekle kryp.Og nei…bilde tok eg ikkje

God lørdagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg