Har sine fordeler

Det med heimepåske altso
Slepp timesvis i kø
Må sjå positivt på tilverelsen har eg høyrt

Ferdig med jobbehelg.
Fri i morra og kjenner det skal bli godt.

Kjende behov for å tømme hovud og kropp etter jobb.
Bygdeheia
Sånn heilt aleine ein heller grå dag.

Tungt opp idag,syns eg..
Men bortover var det heilt greit..Lenge sida sist.
Bedre kledd for vinden idag.Hadde selvfølgeleg glømt panneband..
Kan jo ikkje hukse på alt må vite.
Hadde no hette..

Alltid godt å få auge på målet

Utsikten er vakker, og på slike småsure dagar har eg fjellet heilt for meg sjøl
Godt å komme heim,dusje,ete og krype opp i sofakroken.
Gjer godt med frisk luft.
At eg vart vel svolten og åt for 4 det snakker eg mindre om.
Kor forstanden min er det veit eg ikkje.
Har nok tatt seg ein laaang ferie sikkert.

Gjenstår å sjå om den ein gang dukkar oppatt

2 kommentarer
    1. Så fin utsikt du hadde på turen da😊 Og det er ikke rart du blir sulten etter en sånn tur. Spis og kos deg, resten av kvelden også😁😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg