Harry og strikketøyet

Trur igrunnen Harry Hole hadde hatt godt av å strikke litt,istadenfor all denne alkoholen.
Ikkje så macho ,men iallefall sunnare…🌹
Ikkje så glad i for høgt alkoholinntak.
Syns ikkje folk vert særlig sympatiske då eg,men det er meg.
Vi er litt ulike der..
Og Harry han drikk😁og romanen er litt sånn småekkel…
Er krim…men går litt innunder huda…
Så når Harry drikk,så strikker eg heller…
Og ser på Vera…krim det og.

Går no på fram….

Går litt tregt med Harry…
Får litt gåsehud av heile romanen..

Elendig internett…her er fiber eit framandord.
Merker det ekstra godt etter nokre dagar i fiberen sitt rike.
Hissig fortida merker eg…
Telje til ti…

Har kosa meg med jordbær fra eigen hage…
Så litt positivt finn eg jo😍
Gode var dei og.
I morgon ser nok verda lysare ut

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg