Helse i kvart eit steg…eller?

Iallefall har kroppen og ikkje minst psyken min godt av det..

Såg ut som desse her lurte på kva slags gala kjerring som var ute og gjekk.

Gjekk same ruta med ekdstemann igår..
Dvs…iallefalk starta vi ilag..Eg har elendig kondis
Fann liksom ikkje ut av ruta uten hjelp…
Har nemleg gått so langt aleine…
Men kven kan skjønne at ein må gjennom her for å komme på skogsvegen?

Står liksom mange plasser skilt med privat veg…
Då torde jo ikkje pysa meg..

Men her var bomveg…då kan eg gå..

Og eg gjekk og gjekk og gjekk og gjekk..
Oppoverbakke…

Hadde nok fått kondis visst eg gjekk kvar dag…

Her inne bur nok tusser og troll

Syns desse bakkane aldri tok slutt.

Her bur nok draugen

Skal visst ligge nokre stølar langt inni her…
Det får verte til einannan gang

Her snudde eg…
Var litt yr,vart litt våt,men kjenner det gjorde godt.

Hadde gledd meg til ein dusj,men ikkje denne typen

Jaja…jylla må jo ut,men ikkje over meg…
Nett innom fotballskulen på veg heim

Kjekt for dei håpefulle.

Lukta både jylle og svette…
Så dusjen var eit must..

Sofatid🐕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg