Her må det andre boller til

Vekta har skote til himmels siste tida..
Idag var toppen nådd.
To kilo på to dager lover ikkje godt..
Hjelp liksom ikkje å daffe tur langs vegen ,matlysta aukar og hjernecella er på sparebluss..

Godt kvardagen er tilbake..
2021..og eg vert 62..
Merkelige greier..
I hovudet er eg liksom langt yngre..
Til eg ser meg i spegelen..
Jaja..eg er som eg er.Tok litt anna veg heimatt på runda mi idag..
Var godt og eg lurer litt på kvifor eg ikkje gjer det oftare.

Vakkert



Traff mange på tur
Nydelig ver..
Litt småglatt enkelte plasser.
Gjorde seg med ein tur ut etter nokre timars søvn..
Nyttårshelga har vore prega av tragedia i Gjerdrum.
Ufattelig trist og uverkelig.
Koronaen betyr liksom lite i slike stunder..
Kva 2021 vil bringe av sorger og gleder veit ein ikkje..
Likegodt..
Trur eg skal tusle meg ein tur inn til naboen.
Må finne på noko så eg ikkje sovner.

Godt nyttår❤🌹

6 kommentarer
    1. Godt nytt år! Takk for mange fine epistlar i året som var. Og ikkje minst, fine bilete av vakker natur.

    2. Godt nytt år til deg og dine <3 🙂

      Kjempefine bilder, og så fint område da.

      Det er godt å komme seg ut å gå. Jeg fikk tatt noen gåturer ute. Vi hadde det mildt, og det var så og si snøfritt på fortauene. Nå har vi fått kulde igjen, og det er glattere å gå. Da går jeg mine trimøkter på mølla 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg